23 Mart 2012 Cuma

Lida yorumlar

   
      Hamdi Sarı



   Lida zayıflama hapından önce yaklaşık olarak 30 fazla kilom vardı  . 2 Aydır kullanıyorum 10 kilo fazlam var şuan , onlarıda zamanla sayenizde vereceğim

     Gökhan Yurt


  Kilo vermek için bir çok yolu denesemde başarılı olamadım . Lida zayıflama hapı kullandığımdan beri  hayatım tamamen değişti diyebilirim . Herkese tavsiye ederim .
 
    Lale Beyret


  Lida zayıflama hapıyla bir arkadaşım vesilesiyle tanıştım o da bu ürünü kullanarak bir çok fazla kilosunu verdiğini söylemişti . 1 haftadır kullanıyorum 4 kilo verdim . Teşkkürler Lida

   Ayşe Lara


  Ben bu ürünü Lida zayıflama hapı yorumlarına bakarak aldım . Gerçekten yorumlar yanında sönük kalıyor . Harika bir şey hissettirmeden bu kadar kilo verdirmesini anlamak mümkün değil .

   Tekin Sencer
  
  Yıllardır çözülememiş obezite hastalığımı Lida zayıflama hapı sayesinde çözmüş olmam benim için büyük mutluluk . Hiç bir şekilde ameliyat masasına yatmayı kabul etmediğim için şimdi kendi adıma çok seviniyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder